Gyakran Ismételt Kérdések
TARTALOMJEGYZÉK
|
|
|
|
|
|
|
Vásárláskor regisztrálnom kell?
Nem, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, de kifejezetten ajánlott. Így egy későbbi vásárlánál már nem kell megadnia újra az adatait, nyomon követheti rendeléseit, dokumentumait és a hűségpontokat is vásárlói fiókjában gyűjtheti, amelyeket kedvezményre válthat be jövőbeli vásárlásai esetén.
|
Biztonságban vannak a személyes adataim?
Nagyon komolyan vesszük ügyfeleink személyiségi jogait, és az adatbiztonságot, ezért a személyes adatok védelméről az alábbi tájékoztatóban olvashat bővebben.
|
Hol érhetem el Önöket?
Ügyfélszolgálatunk telefonon és email-ben érhető el minden hétköznap 10 és 17 óra között:
Önnek továbbá lehetősége van ügyfélszolgálati űrlap kitöltésére a kapcsolatfelvételhez, illetve webáruházunk élő csevegés funkcióját is igénybe venni. Fizikai üzlettel, bemutatóteremmel nem rendelkezünk.
|
Mikor érkezik meg a termék, ha megrendelem?
Raktáron lévő termék esetén néhány munkanapon belül feladásra kerül csomagja, de legkésőbb az ÁSZF-ben szereplő 30 napon belül.
A nem megrendelhető termékek esetében email-ben értesítést küldünk, ha újra elérhetővé válnak. Ez email-cím megadásával, az „Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron” funkcióval kérhető.
|
Hol kaphatok részletesebb információt a termékekkel kapcsolatban?
Weboldalunkon megtalálhatók a kínált termékek fotói, műszaki adatai és tulajdonságai, de kérjük vegye figyelembe, hogy ezek a leírások tájékoztató jellegűek. Pontos információval a termék gyártójának honlapja tud szolgálni.
|
Honnan tudom, hogy a rendelésem rögzítésre került?
Minden rendelés beérkezését követően rendszerünk azonnali automata visszaigazolást küld a megadott email-címre. Amennyiben ez nem érkezett meg, kérjük ellenőrizze a "SPAM" vagy "Promóciók" mappát.
|
Tudok cégként vásárolni? Kaphatok egyedi árajánlatot? |
Természetesen lehetséges cégként vásárolni webáruházunkban, amennyiben Ön a rendelés leadása során az adatok megadásánál a "Cég/egyéni vállalkozó" gombra kattint.
A rendelés rögzítésekor a rendszerünk automatikusan készít a megadott adatokkal díjbekérőt, előlegszámlát a fizetés teljesítésekor és végszámlát a rendelés teljesítésekor, tehát a csomag átvételének visszaigazolása után.
Egyedi árajánlatot kizárólag 10 db vagy afeletti ugyanolyan termék egyidejű vásárlásakor tudunk biztosítani. Ebben az esetben kérjük keresse kollégáinkat az info@roborockshop.hu címen.
Fontos szem előtt tartani, hogy céges vásárlás esetén Ön nem jogosult a természetes személyek, fogyasztók bizonyos jogaira, például 14 napon belüli elállásra vagy a kötelező jótállásra.
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Amennyiben Ön rendelést adott le webáruházunkban, de időközben meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak email-ben.
Előre kifizetett, de lemondott vagy át nem vett csomagok esetén 14 napon belül visszatérítésre kerül a vételár.
|
|
Tudok részletekben fizetni? Van lehetőség áruhitelre?
Igen, bizonyos termékek esetén van lehetősége OTP Áruhitel igénylésére. Ennek részleteiről ezen a linken kaphat bővebb tájékoztatást.
Amennyiben a terméknél elérhető az áruhitel, mint fizetési mód, akkor a termék oldalán megtalálható hitelkalkulátorunk az "ADATOK" rész felett.
Ha nem talál hitelkalkulátort a termékoldalon, akkor az adott terméknél nincs lehetőség részletfizetésre.
|
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Kérjük aktuális fizetési módjainkról olvassa el tájékoztatónkat.
|
Ha előreutalással vagy bankkártyával kifizetem a megrendelést, hogyan bizonyosodhatok meg róla, hogy a kifizetés sikeres volt?
Az összeg lekönyvelését előlegszámlával igazoljuk vissza, melyet a rendelésben megadott email-címre küldünk ki.
|
Mit tartalmaz a számla?
A vevő és eladó adatai mellett a számla tartalmazza a termék árát, a szállítási költséget és az áfát. Amennyiben számlamódosításra lenne szüksége, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken.
|
Kérhetek 0% adótartalommal bíró számlát?
A számla a Magyarországon érvényes 27% ÁFA-t tartalmazza, ettől eltérő számlát nem tudunk kiállítani.
|
Hogyan kapom meg a számlát? Miért nem kaptam számlát?
A számla elektronikus formában, a megadott e-mail címre kerül kiküldésre. Bankkártyás és előreutalásos fizetés esetén az összeg beérkezésekor előlegszámlát állítunk ki.
A végszámlát a rendelés teljesítésekor, tehát a csomag átvétele után küldjük Önnek email-ben.
Kérjük, hogy a számla elkészítéséhez szükséges adatok megadásakor legyen körültekintő!
Amennyiben nem kapta meg, vagy nem találja a számlát a csomag átvétele után sem, keresse ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken.
|
|
Milyen szállítási módok érhetők el?
GLS házhozszállítás
Gyakori kérdések a futárszolgálat weboldalán.
GLS csomagautomatába történő szállítás
Gyakori kérdések a futárszolgálat weboldalán.
Csomagját gyorsan és egyszerűen átveheti az Ön által kért GLS Csomagautomatában is. A GLS csomagautomata választása esetén az ország több mint 400 településének több mint 1000 csomagautomatája közül választhat kiszállítási pontot. A bevásárlóközpontokban található automaták elérhetősége függ a bevásárlóközpontok nyitvatartásától, azonban ezek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag.
A GLS csomagautomatába feladott csomagot 1 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben választott automatába. Ezzel a szállítási lehetőséggel rendelését az Ön által választott GLS csomagautomatába szállítjuk, így Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné rendelését átvenni. Rendelését a csomag megérkezéséről szóló érkezését követően, az érintett bevásárlóközpont nyitvatartási idejében van lehetősége átvenni az automatából! A saját tároló nyitásához nincs másra szüksége, csak a megrendelés után kapott egyedi SMS nyitókódra. A GLS automatába érkezett csomag átvételére legfeljebb 3 nap áll rendelkezésre! FONTOS, hogy az utánvéttel leadott rendelését a GLS csomagautomatából csak bankkártyával történő fizetéssel egyenlíthető ki (az automata érintőképernyőjének segítségével néhány egyszerű lépéssel fizethet). A csomag súlya legfeljebb 40 kg lehet, mérete pedig nem haladhatja meg a 51 x 42 x 39 cm-t (hosszúság x magasság x szélesség). Keresse az erre vonatkozó információt a GLS CsomagPont térképes keresőben.
Foxpost csomagautomaták
A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap a futárra várnia. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők jellemzően 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti a csomagot. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni.
Személyes átvétel - iLogistic Csomagpont Budapest
A megrendelt termékek személyes átvételére a Boráros téren, a Duna Ház Üzletközpontban van lehetőség! Amennyiben az adott terméknél ez a szállítási mód elérhető, úgy megjelenik a szállítási módok választásánál! Raktáron lévő termékek esetén a legtöbb esetben a következő munkanapon 16:00-tól már átvehető a termék, de ahogy a rendelése átvehető lesz SMS és e-mailben is értesítünk róla!
(A személyes átvételi ponton nincsenek termékek, csak a kifejezetten a megrendelések kerülnek ide, mindenképpen várja meg az értesítést az átvétel lehetőségéről) Cím és nyitvatartás: ILogistic Kft. Duna Ház Üzletközpont 1095 Budapest Boráros tér 7. Fsz. Nyitvatartás: hétfő - péntek 12:00 - 19:00 szombat 10:00 - 15:00 A személyes átvétel díja: 990 Ft Amennyiben a megrendelt termékből azonnal elérhető raktárkészlettel rendelkezünk, a hozzánk beérkező rendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon átadjuk a rendelésben Ön által kiválasztott szállító partnerünknek. Házhozszállítás vagy GLS CsomagPont választása esetén a GLS futárszolgálatnak vagy csomagautomatához történő rendelés esetén a FOXPOST futárszolgálatnak adjuk át csomagját. Bizonyos ritka esetekben előfordulhat, hogy az átadásra csak később kerül sor, ilyenkor az átfutási idő akár 3-10 munkanap is lehet. Ezekben az esetekben az érintett megrendelőket a várható szállítás időpontjáról e-mailben ill. telefonon értesítjük.
MPL futárszolgálat
Az MPL a Magyar Posta csomagszállítási szolgáltatása. A világ bármely szegletébe, gyorsan, kényelmesen, megfelelő áron, az egyedi igényeknek is megfelelve kínál futárszolgáltatást. E szállítási mód kiválasztása esetén további 4990 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel! A postai ügyintézés miatt a kijelzett szállítási időhöz képest hosszabb átfutási idővel kell számolni!
MPL PostaPont
Ezzel szállítási móddal a Magyar Posta fiókjaiba vagy MOL töltőállomásokra kérheti a csomag kiszállítását. E szállítási mód kiválasztása esetén további 4990 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel! A postai ügyintézés miatt a kijelzett szállítási időhöz képest hosszabb átfutási idővel kell számolni!
MPL Csomagautomaták
Ezzel szállítási móddal a Magyar Posta csomagautomatáiba kérheti a csomag kiszállítását. E szállítási mód kiválasztása esetén további 4990 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel! A postai ügyintézés miatt a kijelzett szállítási időhöz képest hosszabb átfutási idővel kell számolni! |
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Aktuálisan elérhető szállítási díjainkról ezen a linken tud bővebben tájékozódni.
|
KÉZBESÍTETT RENDELÉSEK |
Mi a teendő, ha a megrendelésem sérült vagy hiányos?
Ha a küldemény láthatóan sérült vagy felbontott, mindenképp tagadja meg az átvételt, kérjen jegyzőkönyvet a futártól, ezután haladéktalanul jelezze felénk a megadott ügyfélszolgálati e-mail címen.
A jegyzőkönyv rögzítése nélkül átvett küldemény tartalmának sérüléséért felelősséget nem vállalunk. Ha a csomagolás sértetlen volt, de a benne lévő termék sérült vagy hiányos, kérjük fényképekkel együtt azonnal jelezze felénk és igyekszünk mihamarabb orvosolni a problémát.
|
Kitől kaphatok technikai segítséget, supportot?
Weboldalunkon a termékek minden általunk ismert paraméterét feltüntetjük.
A termékek tesztelésére, kipróbálására nincs lehetőségünk, ezért kérdés esetén megoldás lehet, ha felkeresi a gyártó supportját, vagy a gyártó termékével foglalkozó fórumot, ahol hasznosabb, gyakorlatiasabb információval tudnak szolgálni.
|
Visszaküldhetem-e a terméket, ha nem tetszik?
Természetesen, a hatályos rendelkezések szerint Fogyasztónak minősülő vásárlóink élhetnek az elállás jogával indoklás nélkül. Ennek részleteiről, feltételeiről és menetéről itt olvashat. |
Hogyan és hova juttathatom vissza azt a terméket, amitől szeretnék elállni?
Csomagját személyesen vagy futárszolgálattal is van lehetősége visszajuttatni hozzánk.
Személyes átadás:
iLogistic Kft. - Csomagpont Duna Ház üzletközpont 1095 Budapest Boráros tér 7. Fsz. (UniCredit Bankfiókkal szemben)
Nyitvatartás: hétfő - péntek: 12:00 - 19:00 szombat: 10:00 - 15:00
Futárszolgálat:
Peak Advisor Kft. 1107 Budapest Ceglédi út 1-3. Fszt. 36.
Ezen a címen ügyfélfogadás nem történik!
Kérjük a gyors és zökkenőmentes ügyintézés érdekében NE válassza a Foxpost csomagautomatás visszaküldés lehetőségét, mert a csomagot automatikusan a feladóhoz kézbesítik (Biatorbágy), ahol logisztikai partnerünk NEM kezel 14 napon belüli elállásokat. |
Miként jelezhetem az elállási szándékomat?
Elállását kérjük mindenképp írásban jelezze felénk az info@roborockshop.hu címen. Ennek részleteiről itt olvashat.
|
Mikor NEM élhetek elállási jogommal?
|
|
Mit tegyek, ha meghibásodott a termék vagy nem működik rendeltetésszerűen?
Meghibásodott termék esetén keresse ügyfélszolgáltunkat. Kérjük a gördülékeny ügyintézés érdekében adja meg rendelési azonosítóját, küldje el a végszámlája másolatát és írja le részletesen a tapasztalt hibát. Ha van rá lehetősége, küldjön videófelvételt is, ahol látható a készülék hibás működése.
A garanciális és szervizelési feltételekről bővebben ide kattintva tud tájékozódni.
|
REKLAMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS |
Elégedetlen vagyok a céggel, az ügyintézéssel, vagy a megrendelés folyamatával. Hova fordulhatok a problémámmal?
Abban az esetben, ha panasza van cégünkkel, termékeinkkel, a vásárlás vagy a szervizelés folyamatával kapcsolatban, mindenekelőtt kérjük először jelezze felénk és igyekszünk kölcsönösen kielégítő módon megoldani a problémát.
Ha ez nem nyújt Ön számára megfelelő megoldást, akkor a következő platformokon jelentheti a problémát:
|