Gyakran Ismételt Kérdések

TARTALOMJEGYZÉK

RENDELÉS ELŐTT

FIZETÉS ÉS SZÁMLÁZÁS

SZÁLLÍTÁS

KÉZBESÍTETT RENDELÉSEK

JÓTÁLLÁS, GARANCIA, SZERVIZ

REKLAMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS

 


 

RENDELÉS ELŐTT

Vásárláskor regisztrálnom kell?

Nem, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, de kifejezetten ajánlott. Így egy későbbi vásárlánál már nem kell megadnia újra az adatait, nyomon követheti rendeléseit, dokumentumait és a hűségpontokat is vásárlói fiókjában gyűjtheti, amelyeket kedvezményre válthat be jövőbeli vásárlásai esetén.

Biztonságban vannak a személyes adataim?

Nagyon komolyan vesszük ügyfeleink személyiségi jogait, és az adatbiztonságot, ezért a személyes adatok védelméről az alábbi tájékoztatóban olvashat bővebben.

Hol érhetem el Önöket?

Ügyfélszolgálatunk telefonon és email-ben érhető el minden hétköznap 10 és 17 óra között:

info@roborockshop.hu

Önnek továbbá lehetősége van ügyfélszolgálati űrlap kitöltésére a kapcsolatfelvételhez, illetve webáruházunk élő csevegés funkcióját is igénybe venni.

Fizikai üzlettel, bemutatóteremmel nem rendelkezünk.

Mikor érkezik meg a termék, ha megrendelem?

Webáruházunkban minden rendelhető termék mellett megtalálható a VÁRHATÓ szállítási idő. Ez a dátum a megrendelés leadását követően az automata visszaigazoló email-ben is feltüntetésre kerül.

A nem megrendelhető termékek esetében email-ben értesítést küldünk, ha újra elérhetővé válnak. Ez email-cím megadásával, az „Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron” funkcióval kérhető.

Hol kaphatok részletesebb információt a termékekkel kapcsolatban?

Weboldalunkon megtalálhatók a kínált termékek fotói, műszaki adatai és tulajdonságai, de kérjük vegye figyelembe, hogy ezek a leírások tájékoztató jellegűek. Pontos információval a termék gyártójának honlapja tud szolgálni.

Honnan tudom, hogy a rendelésem rögzítésre került?

Minden rendelés beérkezését követően rendszerünk azonnali automata visszaigazolást küld a megadott email-címre. Amennyiben ez nem érkezett meg, kérjük ellenőrizze a "SPAM" vagy "Promóciók" mappát.

Tudok cégként vásárolni? Kaphatok egyedi árajánlatot?

Természetesen lehetséges cégként vásárolni webáruházunkban, amennyiben Ön a rendelés leadása során az adatok megadásánál a "Cég/egyéni vállalkozó" gombra kattint.

 

A rendelés rögzítésekor a rendszerünk automatikusan készít a megadott adatokkal díjbekérőt, előlegszámlát a fizetés teljesítésekor és végszámlát a rendelés teljesítésekor, tehát a csomag átvételének visszaigazolása után.

 

Egyedi árajánlatot kizárólag 10 db vagy afeletti ugyanolyan termék egyidejű vásárlásakor tudunk biztosítani. Ebben az esetben kérjük keresse kollégáinkat az ajanlat@yamoto.hu címen.

 

Fontos szem előtt tartani, hogy céges vásárlás esetén Ön nem jogosult a természetes személyek, fogyasztók bizonyos jogaira, például 14 napon belüli elállásra vagy a kötelező jótállásra.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben Ön rendelést adott le webáruházunkban, de időközben meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak email-ben.

A csomag összekészítéséig minden további nélkül visszamondható a rendelés, ezt követően csomagja feladásra kerül. Ebben az esetben egyszerűen tagadja meg a csomag átvételét.

Előre kifizetett, de lemondott vagy át nem vett csomagok esetén 14 napon belül visszatérítésre kerül a vételár.

 


FIZETÉS ÉS SZÁMLÁZÁS

Tudok részletekben fizetni? Van lehetőség áruhitelre?

Igen, bizonyos termékek esetén van lehetősége OTP Áruhitel igénylésére. Ennek részleteiről ezen a linken kaphat bővebb tájékoztatást.

Amennyiben a terméknél elérhető az áruhitel, mint fizetési mód, akkor a termék oldalán megtalálható hitelkalkulátorunk az "ADATOK" rész felett.

Ha nem talál hitelkalkulátort a termékoldalon, akkor az adott terméknél nincs lehetőség részletfizetésre.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Kérjük aktuális fizetési módjainkról olvassa el tájékoztatónkat.

 

    Ha előreutalással vagy bankkártyával kifizetem a megrendelést, hogyan bizonyosodhatok meg róla, hogy a kifizetés sikeres volt?

    Az összeg lekönyvelését előlegszámlával igazoljuk vissza, melyet a rendelésben megadott email-címre küldünk ki.

    A vásárlói fiókomban kifizetetlennek látom a rendelést, pedig már elutaltam/kifizettem bankkártyával. Mi történt?

     

    Jelenleg bizonyos rendeléseknél nem megfelelően tünteti fel a rendszer a fizetési állapotot a vásárlói fiókban. Ez egyismert hiba, melynek kijavításán már dolgozunk. Megértését és türelmét köszönjük!

     

    Amennyiben már megkapta email formájában az előlegszámlát vásárlásához, a kifizetés beérkezett hozzánk, nincs vele további teendője.

     

    Fontos tudni, hogy az utalások feldolgozása nem automatikus, hanem naponta egyszer manuálisan dolgozzák fel kollégáink a reggeli órákban. 

     

    Mit tartalmaz a számla?

    A vevő és eladó adatai mellett a számla tartalmazza a termék árát, a szállítási költséget és az áfát. Amennyiben számlamódosításra lenne szüksége, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken.

     

    Kérhetek 0% adótartalommal bíró számlát?

    A számla a Magyarországon érvényes 27% ÁFA-t tartalmazza, ettől eltérő számlát nem tudunk kiállítani.

    Hogyan kapom meg a számlát? Miért nem kaptam számlát?

    A számla elektronikus formában, a megadott e-mail címre kerül kiküldésre. Bankkártyás és előreutalásos fizetés esetén az összeg beérkezésekor előlegszámlát állítunk ki.

    A végszámlát a rendelés teljesítésekor, tehát a csomag átvétele után küldjük Önnek email-ben. 

    Kérjük, hogy a számla elkészítéséhez szükséges adatok megadásakor legyen körültekintő!

    Amennyiben nem kapta meg, vagy nem találja a számlát a csomag átvétele után sem, keresse ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken.


    SZÁLLÍTÁS

    Milyen szállítási módok érhetők el?

     

    GLS házhozszállítás

    mygls_api

    Gyakori kérdések a futárszolgálat weboldalán.


    A szállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, 3 órás időintervallum megjelöléssel, mely intervallumról a futárszolgálat aznap reggel értesíti a címzettet a futár elérhetőségével együtt.

    Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második és a harmadik kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része. A harmadik kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége esetén a csomag visszaszállításra kerül. Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt a futárszolgálat maximum 5 munkanapig tárolja (kivétel a címzett jelzett szabadsága esetén, ekkor maximum 10 munkanapig), ennek lejárta után a csomagokat – külön jelzés nélkül – visszaszállítja a logisztikai szolgáltatónkhoz. Átvétel megtagadása esetén a futárszolgálat nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaszállítja a feladónak. A csomag ellenértékét a futárnak kell átadni kézbesítéskor. Ez az összeg maximum 500.000 Ft lehet (ha megrendelésed összértéke ezt meghaladja, előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel tudod kiegyenlíteni. Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg és haladéktalanul értesítsék ügyfélszolgálatunkat a történtekről! Amennyiben ez nem történik meg és jegyzőkönyv felvétele nélkül a csomag átvételre kerül, úgy tartalmának sérülése esetén felelősséget vállalni nem tudunk.


    Kiválóan felépített hálózatával gyors és zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé, így a csomagok már a feladást követő munkanapon kiszállításra kerülnek.

    A hatalmas GLS HUB mellett 89 depó és több mint 2200 futár gondoskodik arról, hogy a csomagok a megfelelő szortírozást követően minél előbb eljuthassanak a címzettekhez. A házhozszállítás mellett 1700 átadópontból (GLS CsomagPontok és GLS Automaták) álló hálózatával a GLS ebben a szegmensben is országos lefedettséget kínál.

    GLS csomagautomatába történő szállítás
    mygls_api

    Gyakori kérdések a futárszolgálat weboldalán

    Csomagját gyorsan és egyszerűen átveheti az Ön által kért GLS Csomagautomatában is. A GLS csomagautomata választása esetén az ország több mint 400 településének több mint 1000 csomagautomatája közül választhat kiszállítási pontot. A bevásárlóközpontokban található automaták elérhetősége függ a bevásárlóközpontok nyitvatartásától, azonban ezek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag.

    A GLS csomagautomatába feladott csomagot 1 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben választott automatába. Ezzel a szállítási lehetőséggel rendelését az Ön által választott GLS csomagautomatába szállítjuk, így Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné rendelését átvenni. Rendelését a csomag megérkezéséről szóló érkezését követően, az érintett bevásárlóközpont nyitvatartási idejében van lehetősége átvenni az automatából! A saját tároló nyitásához nincs másra szüksége, csak a megrendelés után kapott egyedi SMS nyitókódra. A GLS automatába érkezett csomag átvételére legfeljebb 3 nap áll rendelkezésre!

    FONTOS, hogy az utánvéttel leadott rendelését a GLS csomagautomatából csak bankkártyával történő fizetéssel egyenlíthető ki (az automata érintőképernyőjének segítségével néhány egyszerű lépéssel fizethet).

    A csomag súlya legfeljebb 40 kg lehet, mérete pedig nem haladhatja meg a 51 x 42 x 39 cm-t (hosszúság x magasság x szélesség).

    Keresse az erre vonatkozó információt a GLS CsomagPont térképes keresőben.

     

    Foxpost csomagautomaták
    foxpost_hu_api2_automata
    A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap a futárra várnia. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők jellemzően 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti a csomagot. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni.
    Személyes átvétel - iLogistic Csomagpont Budapest
    A megrendelt termékek személyes átvételére a Boráros téren, a Duna Ház Üzletközpontban van lehetőség! Amennyiben az adott terméknél ez a szállítási mód elérhető, úgy megjelenik a szállítási módok választásánál! Raktáron lévő termékek esetén a legtöbb esetben a következő munkanapon 16:00-tól már átvehető a termék, de ahogy a rendelése átvehető lesz SMS és e-mailben is értesítünk róla!
    (A személyes átvételi ponton nincsenek termékek, csak a kifejezetten a megrendelések kerülnek ide, mindenképpen várja meg az értesítést az átvétel lehetőségéről)

    Cím és nyitvatartás:
    ILogistic Kft.
    Duna Ház Üzletközpont 1095 Budapest
    Boráros tér 7. Fsz.

    Nyitvatartás:
    hétfő - péntek 12:00 - 19:00
    szombat 10:00 - 15:00

    A személyes átvétel díjtalan!

    Amennyiben a megrendelt termékből azonnal elérhető raktárkészlettel rendelkezünk, a hozzánk beérkező rendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon átadjuk a rendelésben Ön által kiválasztott szállító partnerünknek. Házhozszállítás vagy GLS CsomagPont választása esetén a GLS futárszolgálatnak vagy csomagautomatához történő rendelés esetén a FOXPOST futárszolgálatnak adjuk át csomagját. Bizonyos ritka esetekben előfordulhat, hogy az átadásra csak később kerül sor, ilyenkor az átfutási idő akár 3-10 munkanap is lehet. Ezekben az esetekben az érintett megrendelőket a várható szállítás időpontjáról e-mailben ill. telefonon értesítjük.

    Mennyibe kerül a kiszállítás?

     

    Aktuálisan elérhető szállítási díjainkról ezen a linken tud bővebben tájékozódni.

     

     



    KÉZBESÍTETT RENDELÉSEK

    Mi a teendő, ha a megrendelésem sérült vagy hiányos?

     

    Ha a küldemény láthatóan sérült vagy felbontott, mindenképp tagadja meg az átvételt, kérjen jegyzőkönyvet a futártól, ezután haladéktalanul jelezze felénk a megadott ügyfélszolgálati e-mail címen.

     

    A bejelentés nélkül átvett küldemény tartalmának sérüléséért felelősséget nem vállalunk. Ha a csomagolás sértetlen volt, de a benne lévő termék sérült vagy hiányos, kérjük fényképekkel együtt azonnal jelezze felénk és igyekszünk mihamarabb orvosolni a problémát.

     


    Kitől kaphatok technikai segítséget, supportot?

    Weboldalunkon a termékek minden általunk ismert paraméterét feltüntetjük.

    A termékek tesztelésére, kipróbálására nincs lehetőségünk, ezért kérdés esetén megoldás lehet, ha felkeresi a gyártó supportját, vagy a gyártó termékével foglalkozó fórumot, ahol hasznosabb, gyakorlatiasabb információval tudnak szolgálni.

     


    Visszaküldhetem-e a terméket, ha nem tetszik?

    Természetesen, a hatályos rendelkezések szerint Fogyasztónak minősülő vásárlóink élhetnek az elállás jogával indoklás nélkül.

    Ennek részleteiről, feltételeiről és menetéről itt olvashat.

    Hogyan és hova juttathatom vissza azt a terméket, amitől szeretnék elállni?

    Csomagját személyesen vagy futárszolgálattal is van lehetősége visszajuttatni hozzánk.

     

    Személyes átadás:

     

    iLogistic Kft. - Csomagpont

    Duna Ház üzletközpont

    1095 Budapest

    Boráros tér 7. Fsz. (UniCredit Bankfiókkal szemben)

     

    Nyitvatartás:

    hétfő - péntek: 12:00 - 19:00

    szombat: 10:00 - 15:00

     

    Futárszolgálat:

    Yamoto Magyarország Kft.

    1107 Budapest

    Ceglédi út 1-3.

    Fszt. 36.

     

    Ezen a címen ügyfélfogadás nem történik!

    Kérjük a gyors és zökkenőmentes ügyintézés érdekében NE válassza a Foxpost csomagautomatás visszaküldés lehetőségét, mert a csomagot automatikusan a feladóhoz kézbesítik (Biatorbágy), ahol logisztikai partnerünk NEM kezel 14 napon belüli elállásokat.

    Miként jelezhetem az elállási szándékomat?

     

    Elállását kérjük mindenképp írásban jelezze felénk az info@roborockshop.hu címen.

    Ennek részleteiről itt olvashat.

    Mikor NEM élhetek elállási jogommal?

     

    • céges vásárlás esetén (a vásárló nem minősül Fogyasztónak)
    • ha a bejelentés az átvételtől számítva meghaladja a 14 naptári napot
    • amennyiben a terméken kipróbáláson túli használat jelei láthatók (karcok, hiányos alkatrészek, sérülés)


    Utóbbi esetben az elállást nem tudjuk 100%-osként elfogadni. Ebben az esetben a terméktől ugyan továbbra is elállhat, de a sérülések mértékétől függően levonásra kell számítani. Ez alól kivétel a termék csomagolása.

    Az elállás feltételeiről bővebben.


    JÓTÁLLÁS, GARANCIA, SZERVIZ

    Mit tegyek, ha meghibásodott a termék vagy nem működik rendeltetésszerűen?

    Meghibásodott termék esetén keresse ügyfélszolgáltunkat. Kérjük a gördülékeny ügyintézés érdekében adja meg rendelési azonosítóját, küldje el a végszámlája másolatát és írja le részletesen a tapasztalt hibát. Ha van rá lehetősége, küldjön videófelvételt is, ahol látható a készülék hibás működése.

     

     

    A garanciális és szervizelési feltételekről bővebben ide kattintva tud tájékozódni.



    REKLAMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS

    Elégedetlen vagyok a céggel, az ügyintézéssel, vagy a megrendelés folyamatával. Hova fordulhatok a problémámmal?

    Abban az esetben, ha panasza van cégünkkel, termékeinkkel, a vásárlás vagy a szervizelés folyamatával kapcsolatban, mindenekelőtt kérjük először jelezze felénk és igyekszünk kölcsönösen kielégítő módon megoldani a problémát.

    Ha ez nem nyújt Ön számára megfelelő megoldást, akkor a következő platformokon jelentheti a problémát:

    • vagy fordulhat a területileg illetékes békéltető testülethez, melyek listája az ÁSZF 11.pontjában található.